24/7 beschikbaar
 Gemiddelde klantbeoordeling van 9,3
 Altijd een oplossing op maat
 100% volledige ontzorging
 20+ jaar ervaring
team acuut calamiteitendiensten

Schoonmaak na uitzetting

Uitzetting is het proces waarbij een huurder door de verhuurder uit een gehuurde woning of een gehuurd kantoorpand wordt verwijderd. Dit gebeurt meestal als gevolg van het niet nakomen van huurvoorwaarden, zoals het niet betalen van huur of het veroorzaken van overlast. 

Acuut Calamiteitendiensten begrijpt dat er tijdens het uitzettingsproces veel geregeld moet worden. Daarom nemen wij het schoonmaken van de locatie graag van jou uit handen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is.

Na het werk van Acuut Calamiteitendiensten is de locatie weer schoon, veilig en leefbaar.

24/7 Beschikbaar

Gemiddelde klantbeoordeling van 9.3

Altijd een oplossing op maat

100% Volledige ontzorging van A tot Z

Hulp nodig bij het schoonmaken na een uitzetting?

Bel dan naar Acuut Calamiteitendiensten. Wij helpen jou acuut bij deze calamiteiten en nemen al jouw zorgen weg. Je kunt 24/7 op ons rekenen.

Contact opnemen

    Schoonmaak na uitzetting

    Gedurende het uitzettingsproces moet er veel geregeld worden. Dit, terwijl de verhuurder het liefst zo snel mogelijk een nieuwe huurder in zijn of haar pand wil laten intrekken. Hiervoor dient het pand schoon, veilig en leefbaar gemaakt te worden. Dit is een lastige en tijdrovende klus waar Acuut Calamiteitendiensten je graag bij helpt. Wij zijn door onze jarenlange ervaring specialisten in extreme reiniging, ontruimingen en professionele reiniging. Door deze expertise kunnen wij elke locatie daadkrachtig en efficiënt ontruimen en grondig reinigen, zodat de nieuwe huurder zo snel mogelijk in een fris pand terechtkan.

    wastafel professioneel reinigen
    schoonmaken met vlekkenreiniger

    Wat is een uitzetting?

    Een uitzetting vindt plaats wanneer een huurder zich niet houdt aan de huurvoorwaarden die in het huurcontract zijn opgenomen. Er zijn verschillende redenen te benoemen waarom een verhuurder zijn huurder uitzet. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een (langdurige) huurachterstand, overlast, het plegen van illegale activiteiten of ernstige schade aan het pand. Voordat er definitief tot uitzetting wordt overgegaan, moet er een juridisch proces worden gevolgd, inclusief een vonnis van de rechter.

    Hoe gaat het schoonmaken na een uitzetting in z’n werk?

    Het schoonmaken na een uitzetting is een proces dat uit meerdere stappen bestaat. In deze stappen zorgen wij ervoor dat de woning of het kantoorpand weer veilig, schoon en leefbaar wordt.

    Voorbereiding: Ons team komt graag eerst langs om de situatie in kaart te brengen. Tijdens dit bezoek bepalen we hoeveel werk het schoonmaken van de locatie is en hoeveel tijd dit gaat kosten. Op basis hiervan maken wij een plan van aanpak en ontvang jij van ons een offerte waar je op kunt vertrouwen. Wanneer de situatie dit toelaat, gaan we direct aan de slag. Gaat het niet om een spoedklus? Dan bepalen we in samenspraak wanneer we de locatie gaan schoonmaken.

    Ontruimen: Het schoonmaken na een uitzetting begint met het leeghalen van het pand. Ons team heeft jarenlange ervaring in het ontruimen van woningen, kantoorpanden en andere locaties, dus dit is een klus die wij snel en efficiënt voltooien. Is het pand al ontruimd? Dan kunnen we gelijk starten met de grondige schoonmaak.

    Grondige schoonmaak: In deze stap gaan wij starten met onze andere expertise: de specialistische reiniging. We beginnen met het verwijderen van los vuil en stof, om vervolgens door te gaan met de dieptereiniging. Hierbij worden alle oppervlakken, muren, vloeren, ramen en andere onderdelen van de locatie grondig gereinigd met onze professionele schoonmaakproducten. Bij deze werkzaamheden horen ook het verwijderen van eventueel aanwezige bacteriën en schimmels en het proces van ontgeuren/geurneutralisatie. Het pand is nu volledig gereinigd en klaar voor een nieuwe huurder.

    Wij vertrekken pas wanneer jij en ons team tevreden zijn over het eindresultaat. Zo garanderen wij dat jij tevreden bent over onze dienstverlening.

    vloer reinigen met schrobmachine
    oven grondig reinigen

    Schoonmaak na uitzetting uitbesteden aan experts

    Ons advies is om het schoonmaken na een uitzetting over te laten aan een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf. Acuut Calamiteitendiensten heeft jarenlange ervaring in het reinigen van panden waar een nieuwe huurder in komt en hanteert hiervoor een professionele werkwijze. Deze leggen wij je graag uit.

    Grondige reiniging: Wij streven in elke situatie naar een grondige reiniging. Wij gaan verder dan oppervlakkig reinigen: wij pakken ook de diepere lagen van de vervuiling aan. Het team van Acuut Calamiteitendiensten maakt gebruik van geavanceerde reinigingsmethoden en -apparatuur om ervoor te zorgen dat de situatie volledig gereinigd wordt. Zo garanderen wij dat de nieuwe huurder in een fris pand terechtkomt.

    Specialistische uitrusting: Het schoonmaken na een uitzetting kan enkel met de juiste uitrusting. Ons team beschikt over de juiste beschermende uitrusting en volgt strikte veiligheidsprotocollen om ervoor te zorgen dat de gezondheid van zowel onze medewerkers als van jou en jouw omgeving gewaarborgd wordt. Zo zorgen we tijdens onze werkzaamheden te allen tijde voor een veilige omgeving.

    Hulp bij het schoonmaken na een uitzetting

    Het team van Acuut Calamiteitendiensten heeft door de jaren heen veel ervaring opgedaan in het schoonmaken van locaties waar een huurder uitgezet is. Wij staan dan ook 24/7 voor jou klaar wanneer jijzelf of een bekende van jou hulp nodig heeft bij het schoonmaken na een uitzetting. Nadat ons werk gedaan is, is de locatie weer schoon, veilig en leefbaar. Zo kan er een frisse start gemaakt worden door de nieuwe huurder(s).

    Ben je benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

    team acuut calamiteitendiensten

    Onze experts staan voor je klaar!

    Bij Acuut Calamiteitendiensten begrijpen we dat elke situatie uniek is en een oplossing op maat verdient. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom streven we ernaar om altijd open en transparant te communiceren gedurende het hele proces, zodat je altijd op de hoogte bent van hoe de werkzaamheden verlopen.

    Wij begrijpen dat een acute situatie enorm heftig kan zijn. Tijdens deze moeilijke tijden kun je er bij ons op vertrouwen dat we er altijd voor je zijn: 24 uur per dag, 7 dagen per week.

    Mooie woorden van onze klanten

    De afgelopen jaren merkte ik dat mijn partner steeds meer spullen ging verzamelen en deze spullen steeds minder makkelijk kon weggooien. Het bleek om verzamelwoede te gaan. Omdat de situatie zo uit de hand liep, heb ik Acuut Calamiteitendiensten gecontacteerd. De mannen hebben eerst de enorme troep ontruimd en afgevoerd. Vervolgens hebben ze de woning erg netjes gereinigd. Het was een hele klus, maar ik ben blij dat ik weer in een opgeruimd en schoon huis leef!

    Emma
    Partner van hoarder (verzamelaar)

    Nadat er thuis in mijn privésfeer een nare gebeurtenis voordeed, heb ik Acuut Calamiteitendiensten ingeschakeld om de locatie schoon te maken. De mannen hebben keurig naar mijn verhaal geluisterd en zijn vervolgens erg professioneel te werk gegaan. Ondanks dat de ruimte erg vervuild was, hebben de heren de locatie schoon en netjes achtergelaten. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over hun algehele dienstverlening.

    Erik
    Nabestaande

    Ze doen hun werk echt super. Vanaf nu zal ik elke ontruiming die ik begeleid alleen via Acuut Calamiteitendiensten laten lopen. Laatst heb ik de mannen voor het eerst ingeschakeld voor het reinigen van een extreem vervuilde situatie. Ook hier ben ik erg tevreden over.

    Maria
    Manager woongroep
    Vraag een offerte aan

    Neem contact met ons op

    Contact opnemen
    Hallo👋
    Waarmee kan ik je helpen? Neem vrijblijvend contact op voor advies en hulp.